Agencja Reklamowa

+48 24 307 07 08
agencja@curcuma.com.pl

ul. Podrzeczna 18,
99-300 Kutno

Napisz do nas!





Pozycjonowanie – Co to takiego?

  /  Strony internetowe   /  Blog   /  Pozycjonowanie – Co to takiego?

W wyścigu o klienta najważniejsza jest widzialność. Jeśli będziemy „widzialni” dla klienta, to może niekoniecznie będziemy już w stanie sprzedać nasze towary lub usługi, natomiast z pewnością będziemy w czołówce wyścigu o to, żeby nasz potencjalny klient zapoznał się z naszą ofertą. Najprościej oczywiści zapoznać się z ofertą wchodząc na stronę internetową naszej firmy lub odwiedzając nasz sklep internetowy. Jest wiele sposobów na to, żeby być „widzialnymi” w sieci: reklamy typu AdWords, banery internetowe, ceneo.pl itp. Najlepszym jednak sposobem na zachęcenie do przejścia na naszą ofertę jest znalezienie się w czołówce wyszukiwań naturalnych Google. Nie jest to tajemnica, ale już czymś enigmatycznym jest dla zwykłego użytkownika to, jak sprawić, aby nasza strona lub sklep internetowy tam się znalazły.

Dobrze przemyślana i zoptymalizowana strona internetowa

Po pierwszy przygotuj stronę internetową tak, aby była responsywna. jeśli będzie responsywna, to google uzna ją za bardziej wartościową i „dopuści” do szerszej grupy odbiorców. Poza tym strona internetowa powinna być „lekka” i wyposażona w odpowiednie słowa i frazy kluczowe. Zadbaj o to, a by w nagłówkach stron pojawiały się odpowiednie opisy, dobrze dopasowane do treści, jakie chcesz „sprzedać”. Niech będzie również intuicyjna – obecnie boty sprawdzające Twoją stronę na polecenie Googla są bardzo sprytne i potrafią to ocenić.

Czy najbardziej popularne hasła są mi potrzebne?

Spróbuj znaleźć takie hasła, które dobrze opisują twoją ofertę lub produkty w sklepie internetowym. Szukaj również takich haseł, gdzie konkurencja nie jest wielka, ale użytkownicy mogą je wpisywać.

Linki to podstawa

Dbaj o to, aby jak najwięcej linków prowadziło do Twojej strony. Jednak link linkowi nie równy. Popularne są katalogi stron internetowych, jednak trzeba uważać, aby ich „page rank” nie osłabiał pozycji naszej strony. Staraj się więc dodawać adres swojej strony internetowej do wartościowych stron. Dobrą praktyką jest również dodawanie hasła, na które się pozycjonujesz w treści linka.

Prowadź bloga

Dodawaj wartościowe treści, którymi możesz dzielić się ze swoimi potencjalnymi klientami. Google to doceni i będzie Cię polecać w swojej wyszukiwarce, jeśli użytkownicy będą wyszukiwać treści pokrewnych, znajdujących się na Twojej stronie, a stamtąd już niewielki krok dzieli ich od poznania Twojej oferty.

Eksperymentuj, ale z rozwagą!

Google to zazdrosna kobieta, jeśli zobaczy, że za bardzo starasz się ją wykorzystać, to obrazi się, a Twoja strona internetowa może na pewien czas w ogóle zniknąć z wyników wyszukiwani. Tak więc szukaj nowych rozwiązań, ale bądź czujny i rozważny.