„Przez swoją stronę internetową budujesz świadomość wysokiej jakości swojej Kancelarii.„
Warto prowadzić stronę internetową kancelarii adwokackiej lub komorniczej
Zadbaj o nowoczesną ale przede wszystkim przejrzystą i mobilną szatę graficzną.
Nie ma co przesadzać z efektami i “wodotryskami” na stronie internetowej. Schludna i estetyczna, zgodna z obecnymi trendami szata graficzna w zupełności wystarczy. Zadbaj o to, by znalezienie niezbędnych informacji nie stanowiło trudności dla potencjalnego użytkownika witryny, a nawigacja była intuicyjna i w stu procentach “user friendly”.
Własne zdjęcia “czynią magię”.
Oferta zdjęć “stockowych” jest bardzo bogata, również w branży prawniczej. Można oczywiście z niej skorzystać i nie jest to nic złego, natomiast o niebo lepszym i wyróżniającym Twoją Kancelarię rozwiązaniem jest zorganizowanie własnych, prezentujących własny wizerunek oraz pracowników sesję zdjęciową kancelarii adwokackiej i komorniczej, którą bez problemu możemy dla Ciebie i dla Twojej Kancelarii adwokackiej zorganizować.
“Less is more”!
Pamiętaj, że Twoi Klienci z reguły nie posiadają wykształcenia prawniczego, dlatego zadbaj o jasny i zrozumiały język, szczególnie jeśli chodzi o ofertę. Jeśli coś jest mniej zrozumiałe, postaraj się to wyjaśnić możliwie prosto, żeby nikt nie miał problemów ze zrozumieniem treści.
Często zadawane pytania (FAQ).
Pamiętaj, że Twoja strona www to źródło wielu informacji niezbędnych dla Twojego potencjalnego Klienta. Może pozwolić odnaleźć się w gąszczu podstawowych pojęć prawniczych. Dobrą praktyką zatem jest umieszczenie krótkiej informacji o tych pojęciach na swojej stronie. Podstawowa wiedz pozwoli odnaleźć się Twoim Klientom w tej często niełatwej tematyce. Natomiast po więcej informacji będą skłonni się zgłosić bezpośrednio do pracownika Twojej Kancelarii.
Blog na stronie internetowej kancelarii adwokackiej lub komorniczej?
Tak! Warto prowadzić bloga. Jest to sposób, aby pokazać, że masz wiedzę. Blog ma wykazać również otwartość na dzielenie się nią. Pisanie newsów to także świetny sposób na uzyskanie cennego ruchu w wyszukiwarkach, co w przypadku branży adwokackiej jest szczególnie ważne ze względu na dużą konkurencję. Dlatego blog jest świetnym wsparciem w działaniach SEO, a także w tworzeniu pozytywnego i autentycznego wizerunku. Zobacz kilka przykładów stron internetowych kancelarii prawniczych, jakie stworzyliśmy.