Agencja Reklamowa

+48 24 307 07 08
agencja@curcuma.com.pl

ul. Podrzeczna 18,
99-300 Kutno

Napisz do nas!





Twoja oferta, a projektowanie stron internetowych

  /  Strony internetowe   /  Blog   /  Twoja oferta, a projektowanie stron internetowych

Przy projektowaniu stron internetowych pamiętaj o kilku kluczowych zasadach, a z pewnością spełni ona swoją rolę, której jest sprzedaż towarów lub usług. Zobacz na co zwrócić szczególna uwagę i jakich błędów nie popełniać przy tworzeniu stron internetowych.

Poznaj swojego Klienta

Podstawa, od której powinno się zacząć projektowanie strony lub sklepu internetowego, to określenie grupy docelowej Innymi słowy musisz ustalić, kto właściwie jest Twoim potencjalnym klientem i na tej bazie będą opracowywane wszystkie elementy nowego serwisu internetowego – począwszy od mapy strony po opisy poszczególnych produktów. Postaraj się wcielić w rolę osoby odwiedzającej serwis i zobacz

Obserwuj konkurencję

Analizując swoją konkurencję, poznajesz rynek i jego specyfikę. Nie oznacza to, że należy kopiować czyjeś rozwiązania. Postaraj się zorientować, jaki kierunek konkurencja obrała i co w niej się sprawdza, a co nie. Jeśli uważasz, że coś można zrobić lepiej – to należy to zrobić!

Opisy twórz sam!

Jeśli przyjdzie Ci na myśl kopiowanie cudzych pomysłów, to powinieneś o tym szybko zapomnieć. I nie chodzi tu tylko o właścicieli podobnych stron internetowych. Google bardzo nie lubi, kiedy ktoś bez namysłu powiela treści. Wtedy nasze działania mogą nie przynieść oczekiwanych efektów. Staraj się więc tworzyć kontent strony internetowej korzystając z własnego doświadczenia i … głowy!

Less is more!

To już utarte powiedzenie, ale sprawdza się jak nic innego. Czasy, gdzie tworzyło się epopeje na temat swojej firmy i pisało doktoraty wychwalające w opisie sprzedawane produkty – już dawno minęły. Teraz postaraj się w kilku zdaniach streścić zalety swoich produktów i usług. Użytkownik szybko się z nimi zapozna, i prędzej okaże zainteresowanie. W przeciwnym razie potencjalny klient może przez zniecierpliwienie nawet przerwać poznawanie naszej oferty. Podobnie jest w dziedzinie designu stron internetowych – obecnie flat design ( tzw. „płaski dizajn” ) cieszy się niebywałą popularnością z tego względu, że jest prosty, przejrzysty i skalowalny, co pozwala łatwo przeglądać treści na urządzeniach mobilnych, nie zużywając przy tym niezliczonych ilości transferu.